3.2.09

Dagens tip


Bilderna har jag lånat från hemsidan www.olssonjensen.com
Hej alla fina, skrev tidigare om att jag var på jakt efter en hallmöbel & att jag hade blivit snuvad på en som fanns på Stadsmissionen. Men i helgen fick jag hem min efterlängtade hallmöbel a la 20-tal. Så fin till ett riktigt kanonpris, så glad är jag. Blocket kan verkligen vara en riktig guldgruva ibland :) Olsson & Jensen inredning är en av mina favoriter & får bli dagens tip. Tidigare hittade jag en fantastisk industrilampa där då de hade vintage/antik försäljning via nätet. Men såg precis att man tagit bort den från hemsidan. Hursom är detta en underbar liten butik som har sitt säte i Helsingborg, men har en uppsjö av återförsäljare i hela Sverige, så vi som inte är bosatta i den södra delen har ändå chansen att botanisera i deras sortiment. Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar