3.11.08

The question about horn


(bild www.rumid.dk).
Hur är det nu med horn som pryder väggar. Är det snyggt eller bara osmakligt?
Jag har under en längre tid stått i gränslandet, är det snyggt eller inte? Vet att åsikterna går isär i denna fråga, men nu har jag valt sida å slagit till på ett litet horn inhandlat på Stockholms stadsmission. Det har aldrig varit min tanke att skapa någon jakttrofé vägg, men jag kan tycka att det många gånger kan hjälpa till att skapa karaktär i ett rum. Men mitt tips är att leta i second hand butiker så att inga gamla horn hamnar på soptippen utan håller sig i omlopp. Lovar att lägga ut bild på dagens fynd så fort det har kommit upp på väggen, så kanske jag kan övertyga någon om att det faktiskt kan vara riktigt snyggt…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar